rockabillybabe

Alla inlägg under november 2010

Av Frida eriksson - 30 november 2010 21:46

varför ska de alltid gå fel i mitt liv för ;/ orkar inte mera just nu så mkt som händer i mitt liv , men men sånt som händer antar jag? ajja godnatt   

Av Frida eriksson - 23 november 2010 21:16

Jajjemen gott folk idag har man drage sig en tur på halkbanan ride on ride on ;) jävligt roligt va de sladda som en dåre i kurvorna ;P sen va de att pröva på att volta med en bil hängde fan 3 meter ovanför sätet fy trodde ja skulle spy ;P annars har de inte hänt så himla mycket ! :)

Av Frida eriksson - 20 november 2010 00:10

har varit väldigt mkt som hänt i mitt den senaste tiden (privata saker) som ja inte vill ta upp här på bloggen, :) Annars rullar livet på idag har jag umgåtts med en väldigt bra vän nina ! =) myst till de först med våfflor å drottningssylt ;D och sen på kvällen blev de chips å dip å idol :)



Tack för mig och sov gott!

Av Frida eriksson - 16 november 2010 23:53

Idag har man övningskört i 4 timmar blev en sväng upp till långsele och hem :) underbart fint är det där iaf skulle faktiskt kunna tänka mig bo där inte långt ifrån sollefteå typ 10 minuter ! :) annars har man inte gjort så mycket längtar tills vintern å sommarn då man får köra denna skönhet!;D       

Av Frida eriksson - 14 november 2010 22:31

Helgen har spenderats med sara å marie =) lördag blev de parken de va strike som spelade dom va väl sådär hyffsad;P sen blev de efterfest ;P 



Fan vad jag känner mig less på detta liv ! ;/ Pusspåer!

Av Frida eriksson - 10 november 2010 12:45

Ja fyfan vad jag hatar snön alltså finns fan inge roligt med den om man inte har skoter ! kan de inte vara vår och sommar hela tiden ist , ja idag ska jag köra dubbellektion med körskolan wish me luck ! =) nä nu ska janne hoppa in i duschhen ! ;)



Ha det så bra idag Pusspåer!

Av Frida eriksson - 7 november 2010 23:06

Hejsan ! har varit på bli modell för en dag ! =)               

Presentation


Sen så äre dags å bara ragga runt ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards