rockabillybabe

Alla inlägg under oktober 2010

Av Frida eriksson - 17 oktober 2010 13:56

haft fullt upp så har inte kunnat Blogga någonting i fredags fyllde rille 20 så då blev de födelsedagskalas med massa god mat ! :) Och igår blev de rocknroll på woodstocks i skönsberg där hatchbacks spelade Grymt kul va det måste jag säga !;D         

Av Frida eriksson - 14 oktober 2010 19:11

Tjabba ! :) Sov till halv 1 idag grymt trött måste jag säga , fikade lite och väntade på att få åka till körskolan å köra dubbellektion som gick fruktansvärt bra, körde på industriområdet och där är jag redan klar nu får jag åka till tallnäs/solbacka å köra där ! =) 

Av Frida eriksson - 13 oktober 2010 12:25

Vaknade kl 9 och kände fortfarande att ja inte mår så bra så ja gick ner till syster å umgicks med gustav <3 ! Kl 2 är det riskettan också Hoppas det är kul iaf :)

Av Frida eriksson - 12 oktober 2010 15:58

Kan inte tänka kan inte andas klart psyket är knäckt fyfan för dig ! ;/



Varit på skolan idag och gjort lite mera på mitt projektabete =) sen åkte jag till syster å sov 2 timmar skönt ! :) nu har vi nyss varit på affärn och handlat lite :)


<3

Av Frida eriksson - 10 oktober 2010 14:05

Hallå! fyfan vad roligt jag hade igår åkte till maja på förfest fick nå jävla dunder groggar där flatgröt *mumma=)* Sen blev de att man åkte till Parken där Blackjack spelade Dom är förjävla köng måste ja säga autografer fulla armarna ;P Senare på kvällen blev de lite tok men rätt åt dom bara haha !<3

Av Frida eriksson - 9 oktober 2010 13:30

Tjabba alla fyllesvin ;) igår va man på förfest hos Stefan West väldigt roligt sen blev de att fara till sur hålan BERGSJÖ va 4 pers på den festen ;P men men kul va de:)


idag har ja inte bestämt mig va de blir :)



PUSS!

Av Frida eriksson - 8 oktober 2010 16:19

Hallådär ! Väldigt trött imorse men tog mig upp ur sängen och planera med rebecca att åka på birsta som blev en trevlig dag ! :)



Blev två köp  en eyeliner jävligt praktiskt :)

    

Och ett diadem =)

Av Frida eriksson - 7 oktober 2010 14:19

Igår kom min älskade låtsaspappa hem med en massa saker som han hade köpt kommer upp bilder vad jag fick senare ! saknat honom mkt väldigt kul att träffa han igen :) blev inte att man sov hemma blev på okänd plats :) så nu sitter jag hos syster å väntar på att vi ska baka sockerkaka =)



Bjuder på Lennerockers - simply beutiful =)

Presentation


Sen så äre dags å bara ragga runt ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards